Klachtenregeling

Bij EFO Paardenverzekering streven wij ernaar om onze leden goed van dienst te zijn, maar soms ontstaan er meningsverschillen. Wij zijn afhankelijk van onze voorwaarden en dat betekent dat wij soms zaken moeten afwijzen. Ben jij het er niet mee eens en heb je een klacht voor ons? Dan kun je deze klacht indienen bij ons interne klachtenbureau.

Je kunt de klacht richten aan:

Klachtenbureau EFO Paardenverzekering
Postbus 131
8440 AC Heerenveen

Je kunt je klacht ook invullen en versturen met het klachtenformulier.
 

Als wij er samen niet uitkomen...

Komen wij er samen toch niet uit? Dan kun je contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). 

Adres Kifid
Postbus 93560
2509 AN Den Haag
Telefoon: (070) 333 89 99

 Je kunt de klacht ook digitaal indienen via: kifid.nl/klacht-indienen

Het oordeel van de KiFiD sluit een gang naar de bevoegde rechter niet uit. Informatie over KiFiD kun je vinden op: www.kifid.nl

De klachtenregeling van EFO Paardenverzekering is op aanvraag beschikbaar, dit kun je aangeven in het contactformulier.

Dit vinden onze klanten van ons